Geoblog.pl    makieloki    Podróże    Gruzja, Armenia 2010    Przygotowania

Przygotowania

Polska, Ruda ÅšlÄ…ska

I wreszcie upragniony i długo wyczekiwany urlop! Za nami szalony dzień, w którym było milion rzeczy do załatwienia, takich jak wyznaczenie terminu egzaminu na moje prawo jazdy po powrocie :), pakowanie itd... Nie jest to najprzyjemniejsza część wyprawy muszę przyznać. W każdym bądź razie jesteśmy prawie gotowi. Skontaktowaliśmy się z jednym hostelem w Tibilisi i natychmiastowo dostaliśmy odpowiedź, że czekają na nas dwa łóżka od piątku, a więc mamy już gdzie się zatrzymać. Jest dobrze.
Plan jest szeroki, obejmuje gruntowniejsze zwiedzenie Gruzji i co nieco w Armenii. Lecimy na miejsce samolotem z Kijowa, do którego dostaniemy się z nocnym pociągiem z Lwowa. Samolot jest w piątek o 13:30, więc nie powinno być problemu. Powrót drogą lądową przez Turcję.

Boksyt
Boksyt - 2010-08-11 22:56
Powodzenia, zwiedzałam Gruzję w zeszłym roku - przepiękne miejsce, niedrogie,pełne nadzwyczaj życzliwych ludzi. Koniecznie pojedźcie do kompleksu klasztornego David Gareja!!! koniecznie do Mcchety niedaleko Gori! no i Batumi! Ja leciałam z Istanbulu do miasta Kars na wschodzie Turcji, a stamtąd busem do Ardahan - tam juz jest jeden autobus do Tbilisi - wiec mysle,ze to bedzie działać w drugą stronę i się uda! Powodzenia!

Boksyt - 2010-08-11 22:57
Oczywiście piszę to ja - dziewczyna Boksyta,bo on obecnie jest na wyprawie :) powodzenia raz jeszcze